Soros négyes motor, 1368 köbcentiméterrel. 190 lóerő. 3000 Nm. Garrett turbó, és 6-os váltó. Elsőkerék-hajtás. Ezekkel a paraméterekkel írhatjuk le a Fiat Abarth 500 Assetto Corse modelljét. Az a Abarth 2008-ban mutatta be a 2007-es 500-as újraélesztését, egy mindössze 49 darabos szériában. A teszt erről az autóról szól.
Showroom
Az eredeti modellhez egész élethűen megalkotott 500-as bódé.
A tükörforma más, de ez elnézhető, hisz az első képen is ilyen látható az autón.
Hátulról is hűen modellezett autó.
A kerekek is szépen modellezettek, bár kissé eltérnek az eredeti O.Z.-ktől.
Az igazi belteret is gondosan lemásolták.
Egyébiránt a sofőrnézet is jól állítható, megfelelő kilátást biztosít.
Alapok és köridő - Silverstone-International
Az orrnézet kissé magasan, de használható.
A lökhárítóról viszont ideális a kilátás.
Jól fekszik az úton, és jól is mutat.
Élvezet vezetni, körről körre egyre jobb, és élvezhetőbb.
Az extra nézetek közül talán ez az egyetlen valamire való, ez viszont nagyon jól eltalált. A rally autók belső felvételeire emlékeztető belső nézet. Igaz itt nem a bukócsőre erősített kamerával.
És végül a köridő:1:16.186. Ezzel megelőzte az Opel Adam-ot, ami egy frissebb konstrukció. Úgy gondolom megérdemli az elismerést, igen jól teljesített.
Hang
Halk, és csak részleteiben ismerhető meg az igazi hangja, ez nem lett az erőssége. Javítandó.
Összefoglalás
A hanganyagot leszámítva egy élvezhető autóról beszélünk, amit érdemes kipróbálni. Egyedül, AI ellen, de akár online is kellemes perceket okozhat, ha körözgetünk a kis méregzsákkal. Mindenképpen ajánlott!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése