2014. október 19., vasárnap

Assetto Corsa - OPEL Ascona C GT 2.0I

A hétvégén találtam ezt a vasat, úgy gondoltam, első tesztnek meg is felel, letöltöttem, betettem a játékba, és el is kezdtem hajtani!

Showroom

Először Showroom-ot indítottam, körbenéztem a kocsit, szép, igényes modell.
Az autóhoz illő, bár kissé nagyra növelt felnik
Ami szembetűnik 1 perc nézegetés után, az a köténylemez és a "c" oszlopon a beömlő nincs. Ez előbbit gyártották úgy is, az utóbbi pedig textúra "hiba". Talán csak egy "bojrészer" fújta színre.

Hátul feltűnő légterelő ismét a "bojrészer" életmódot mutatja, de még igényesen.

A lámpák elöl és hátul is működnek, azonban ajtót nyitni és beülni már nem tudtam... Javításra szorul.


Ingame

Belépsz, elindulsz és bumm, az első hiba ki is szúrja a szemedet.
Mit keresek én egy fejben?!

A belső nézet kissé elnagyolt. Ugyan a műszerfal a helyén, és rendesen modellezett, a kormány is jól mozog, de a vezetőnk kissé eltakarja a lényeget. Mindenképpen javításra szorul, nagyon zavaró. A kéz ugyan mozog, de az sincs jó helyen.

Kívülről mozgás közben is találunk némi hibát. A puha futómű, és a túl mélyre ültetés, amit a beállításokban nem tudunk változtatni, azt eredményezi, hogy a kerék átjön a kasztnin.

Alap funkciók - DRIFT

Kanyarodni lehetett, az orrát úgy tolta, ahogy általában az elsőkerekesek szokták, kézifékre jól reagált, el lehetett szórakozni vele.


Köridő - Silverstone-International

10 körös tesztet mentem (ami, mint a végén kiderült, csak 9 volt, mivel a felvezetőt is számolja), a konklúzió pedig egy fordulékony, fékre jól reagáló, ám de rettenetesen lomha autó. Sokkal jobb gyorsulásra számítottam egy kétliteres motortól. Az 5.-et ki sem tudtam használni a pályán. Az időt pedig nehezen tudtam csak 1:30 alá tornászni.
10 (vagyis 9) körös legjobb

Gyorsulás - DRAG 1000m

Mint azt említettem, lomha autóról beszélünk, így nem fűztem hozzá sok reményt. Az eredmény az lett, hogy a pálya végéig nem tudtam elérni a maximális sebességet, így nem is tudhatom meg, mennyi az.
0:31.0-ás idő. Nem túl fényes

Itt derült fény egy következő hibára. Próbáltam a végsebességet elérni, amit egy beton elválasztókból épített fal keresztbe húzott. A végeredmény: rossz törésmodell.

Hang

Egy gondolatom van ide: Sablonhang... Nem élethű és javításra szorul mindenképp!

Összegzés

Összességében egy élvezhető modról van szó, ami apróbb javításokra szorul. Singleplayer használatát csak a DRIFT pályán, a kézifék húzogatás, vagy a lendületből csúsztatás dobhatja fel. Multiplayer üzemmódban akár még fun race-t is el tudnék vele képzelni, de kupás autónak még nem használnám.

3D Modell: Malagoli
Fizika: Bobskype
Letöltési link: Ascona C GT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése