2014. november 9., vasárnap

Assetto Corsa - Volvo FH Formula Truck

Hosszabb kihagyás után ismét egy Assetto Corsa modot teszteltem, ami egy különlegesnek mondható járművet foglal magában, egy Formula Truck-ot. A Volvo FH Formula Truck 3.0-ás verzióját próbáltam

Showroom

 A modellről talán elég annyit tudni, hogy a Reiza Studios GameStockCar Extreme című szimulátorához készült eredeti tartalomként, így magas minőségű modellt kapunk.
Szépen kidolgozott.
 Összehasonlítva látjuk, milyen jó munkát végzett a Reiza.


Ingame

Alapfunkciók - DRIFT

Kidolgozott beltér, bár kéz nélkül. A kamion vezethetősége rendben van, bár nagyon nehéz optimálisan vezetni. Néha az orrát tolja, néha mindenáron keresztbe fordulna.
 Kissé talán magasan, de jól használható orrkamera
 Az alap beállítás megfelelő a beltérben, de, ha állítani akarunk, abból katasztrófa lesz.
Motorháztető nézet híján két követő kamerát kapunk
 

Köridő - Silverstone-International

A Silverstone-ban megtett körök után az 1:18.597-es idővel egy másodpercen belül van az Opel Adam-hoz, ami egy ekkora monstrumtól szép teljesítménynek mondható.

Gyorsulás - DRAG

Az AI-t ezúttal sem tudtam megverni, de egy 0:28-as időt tudtam produkálni 1000 méteren. Ez igen jónak mondható.

Hang

Sajnos nem találtam összehasonlítási alapot, de egész élethűnek tűnik a hang, ha összehasonlítjuk egy kamionéval.

Összefoglalás

Összességében egy élvezhető, jól kidolgozott modról van szó az apróbb bakiktól eltekintve. Mind egyéni, mind online használatra ajánlom. Akár bajnokságot is lehet vele indítani, mert küzdeni kell a fizikával, hogy az úton tartsd a gépet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése